In zilele noastre termenul “de la distanta” este foarte popular in domeniul IT. Aproape toata aparatura de acasa: de la televizor pana la usa de la garaj sunt operate de la distanta. In domeniul calculatoarelor, tabletelor, laptop-urilor, smarthphone-urilor exista termenii de remote acces; remote suport; remote desktop; remote iPhones; remote backup,monitorizare si management de la distanta; etc.
Suportul IT la distanta permite tehnicianului sa acceseze sistemul de calcul de la dinstanta folosind conexiuni prin internet securizate. Informaticianul care ofera acest tip de suport poate sta in fata calculatorului in celalalt capat al orasului sau oriunde altundeva cu conditia existentei unei conexiuni la internet. Utilizatorul permite accesul informaticianului pe calculatorul sau pentru a diagnostica si repara probleme aparute, pentru a instala / dezinstala aplicatii sau pentru a face actualizari. Folosind aceasta metoda calculatorul nu paraseste biroul si nimeni nu trebuie sa se deplaseze pentru remedierea problemelor.
O alta latura a suportului IT la distanta este partajarea ecranului, care permite atat
utilizatorului cat si informaticianului sa aiba acces la ecran simultan, colaborand mult mai bine in rezolvarea problemelor aparute.De cele mai multe ori utilizatorul este cel care repara sub indrumarea informaticianului.
Accesand serviciile de suport remote doar in momentul cand sunt necesare si rezolvarea problemelor fara a fi nevoie de deplasarea tehnicianului la fata locului.
Timpul de raspuns in astfel de cazuri este de obicei foarte scazut. Tehnicianul avand nevoie doar de un device cu o cenexiune la internet
Nu toate problemele presupun deplasarea unui tehnician la sediul firmei. Cand se detecteaza o problema se deschide o sesiune de suport on-line si se incearca depanarea pe loc.
Suportul IT la distanta ofera flexibilitate, comoditate in utilizare si servicii sigure
insotite de un istoric al sedintelor de suport tehnic.
Utilizatorul descarca si instaleaza programul ce permite conectarea tehnicianului remote de aici
Utilizatorul ia legatura cu tehnicianul telefonic sau prin serviciul tiketing,prezentand astfel problema cu care se confrunta
Transmite datele de conectare tehnicianului acestea fiindu-i necesare in oferirea suportului
Operatorul se conecteaza remote diagnosticheaza problema si in cele mai dese cazuri o rezolva.
S.C Iose Invest S.R.L
Adresa: Pitesti Bd. I.C Bratianu Bl.D6 parter
Tel/Fax: +40348.451.177
Email: office@ioseinvest.ro
Program: Luni-Vineri 09.00-19.00
Sambata 10.00-13.00