Tiketing suport

Prin serviciul Tiketing echipa noastra pune la dispozitia clientilor un modul modern si eficient de semnalare si rezolvare a problemelor prin care se doreste in primul rand o comunicare mai buna intre echipa noastra de tehnicieni si clienti, astfel fiind eliminate problemele legate de prioritizarea incidentelor semnalate. Practic se urmareste scaderea timpului de raspuns al interventiilor, o gestionare mai buna a problemelor dar si o evidenta mai buna a istoricului fiecarui incident.


Timp de raspuns

Timpul de raspuns la un incident scade semnificativ, tichetul o data fiind deschis ajunge exact la departamentul care se ocupa de incidentul semnalat, tehnicianul stiind exact cu ce problema se confrunta.


Prioritate

Prioritatea incidentelor este data de natura incidentului semnalat.Sunt incidente care necesita interventia imediata a unui tehnician dar sunt sunt si incidente care se pot rezolva remote astfel gestionarea lor se face mult mai usor.


Istoric

Istoricul incidentelor unei statii de lucru este foarte important pentru tehnician, astfel stie daca este o problema noua sau este o problema care revine la un anumit interval de timp stiind exact ce masuri trebuiesc luate. 


Feedback

Fiecare incident poate fi catalogat cu un feedback pozitiv sau negativ, astfel vom putea afla multumirile sau nemultumirile clientilor legate de activitatea noastra si solutionarea incidentelor.

Practic cum functioneaza?

Fiecare client in urma unui contract semnat primeste un user si o parola cu ajutorul carora se pot loga pe site in sectiunea acces clienti. In aceasta sectiune clientul are posibilitatea sa deschida un tichet nou semnaland un incident. Deschiderea tichetului presupune descrierea problemei, numarul de telefon si numele celui care a deschis tichetul dar si catalogarea problemei din punctul lui de vedere ca si prioritate ''scazuta'',''medie'' sau ''ridicata'',astfel canalul de comunicare intre el si echipa tehnica fiind deschis, in vederea solutionarii cat mai rapid a incidentului semnalat.

SERVICII HARDWARE & SOFTWARE 

  • SERVICE LAPTOP: DIAGNOSTICARE NOTEBOOK, INLOCUIRE DISPLAY,DEVIRUSARE, INLOCUIRE TASTATURA, CURATARE LAPTOP, SCHIMBARE BALAMALE LAPTOP, REPARATIE PLACA DE BAZA LAPTOP, REPARATIE PLACA VIDEO LAPTOP, REPARATIE MUFA ALIMENTARE LAPTOP, REFLOW PLACA VIDEO, REBALL CHIP PLACA DE BAZA SAU VIDEO.
  • SERVICE CALCULATOARE: DIAGNOSTICARE DESKTOP, REPARATII PLACI DE BAZA, INLOCUIRE COMPONENTE, REPARTII PLACI VIDEO, CURATARE PC, SERVICII CONFIGURARE SI ASAMBLARE, SOLUTII SOFTWARE, DEVIRUSARE,RECUPERARE DATE. 

Logare clienti

Contact

S.C Iose Invest S.R.L

Adresa: Pitesti Bd. I.C Bratianu Bl.D6 parter

Tel/Fax: +40348.451.177

Email: office@ioseinvest.ro

Program: Luni-Vineri 09.00-19.00

         Sambata 10.00-13.00

         

Harta


Investim în viitorul tău!

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020.

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Search